2018-04-12

20 april Anna Louise Andersson + Årsmöte

Dags för ett starkt efterfrågat återseende! När Anna Louise Andersson besökte oss för ett par år sedan väckte hon en fantastisk respons och krav ställdes omgående av dem som var med att hon snart skulle få komma tillbaka. Även medlemmar som inte hade kunna delta vid detta tillfälle sällade sig till ”da capo”-kören för att de skulle få en förnyad chans efter att ha hört ryktet om hennes enastående talang. Anna Louise täcker ett unikt sångspektrum omfattande swing, ballader, blues, motown, operetta, musikal, filmhits, afrikanska sångarter och även kyrkohymner. Vid det här tillfället kommer hon liksom förra gången bjuda precis på det våglängdsområde som åstadkommer gediget svängig resonans i kräsna SWEJS-hjärtan. Hon beledsagas av sina ”Fellas” Arnold Rodriguez, piano, Juan Mendoza, bas, och Filip Fjellström, trummor. Denna gång får ingen missa chansen att uppleva en fabulös sångtalang!
>Tider, plats och priser: Kassan öppnar 10.45, baren öppnar och huspianistent startar 11.00, konserten 12.00 som följs av ÅRSMÖTE. V:a Trädgårdsgatan 11A är adressen. Entré inkl. lunch 250 kr för medlem, 300 kr för icke-medlemmar. Betalningen måste med kontanter eller SWISH till 070-5688071.  OBS.: SWISH-BETALARE SOM  BETALAR FÖRE 09.30 SLIPPER KASSAKÖN  UTAN  FÅR LUNCHBILJETT VID ”JÄRNDÖRREN”.
Kommande program:
18 maj: TheJazzcats:Lien/Ivarsson/Åström/Carlsson/Löfdahl/Mattsson
HAR DU BETALT MEDELEMSAVGIFTEN FÖR  2018?